dijous, 9 de desembre del 2010

Les vacances de la Maria

El dissabte al matí vaig anar d'excursió amb el meu pare i la meva gossa a la Vall d'Horta, vam aprofitar i vam agafar els binocles per a mirar si veiem algun "bitxo" (manera d'anomenar els rapinyaires del meu pare).

Al migdia vaig anar a comprar roba amb la meva mare i a la tarda vaig anar al cinema amb dues amigues meves de Castellar del Vallès. Quan es va acabar la pel·lícula una d'elles se'n va anar a sopar a Sabadell amb els seus pares i l'altre i jo vam agafar la Vallesana i vam anar cap a Castellar del Vallès. Aquella nit vaig quedar-me a dormir a casa seva i l'endemà al matí (diumenge) vaig tornar cap a Sabadell. El diumenge al matí la meva mare va marxar de viatge cap a Praga perquè havia de fer una conferència sobre Química.

El dimarts al migdia vaig anar a dinar a un Restaurant amb les meves cosines, la meva germana, els meus tiets i els meus avis. A la tarda-vespre, vaig quedar amb una amiga meva i un amic meu i vam anar a passejar i a sopar al kebab. Després vam anar a l'Aromas a veure com el Barça guanyava.

Dimecres al matí vaig estar dormint, i a la tarda vaig anar a casa d'una amiga meva a grabar un parell de cançons (al seu "home studio"). La veritat és que va ser fascinant ja que jo no en tinc ni idea de com es fa per grabar cançons teves, com funcionen els programes, etc; i vaig aprendre moltes coses. Vam estar primer tocant la bateria, el piano, la guitarra i el baix, i després em va ensenyar com grabar les meves pròpies cançons de manera sencilla però amb bona qualitat. Em va encantar!

El meu pont, ha estat bastant entretingut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada