dijous, 9 de desembre del 2010

Les vacances de l'Elena

El meu pont!!!
El que més em va agradar va ser anar a comprar roba a la Maquinista amb els meu pares i el meu germà. Em vaig comprar uns pantalons al Zara, un parell de samarretes al stradivarius i un mocador al Bershka. El dissabte a la tarda vaig sortir amb totes les meves amigues a zona hermètica, que ens vam passar pipa! El dia següent, al matí, vaig anar a veure el meu germà que jugava un partit de futbol, van perdre.
El dimarts vaig quedar amb totes les meves amigues a l'estació dels catalans per passar tot el dia a Barcelona. Al matí vam estar passejant i mirant botigues pel centre de Barcelona, vam baixar tota la rambla fins arribar al Maremagnum, allà vam dinar uns entrepans.
El dimecres vaig anar a dinar a casa la meva àvia, que ens va fer uns fideus a la cassola deliciosos amb croquetes casolanes. En conclusió aquest pont l'he aprofitat molt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada